VÄRLDSUNGDOMSSPELEN 2012

Shoo I lördags, 7 juli, började världsungsomsspelen 2012 :) I år var det första gången jag var med där. I lördags tävlade jag i tresteg mot 63 andra tjejer från bl.a. island, färöarna, danmark, norge osv.. och jag vann! :D hoppade 11,12, rekordet i min ålder var 11,37, hade gärna viljat slå det men jaja ;) Igår tävlade jag i längd, gick inte lika bra.. kom till final sen gick det skit eftersom att andra hoppet i final fick jag typ nåt ryck i benet, mitt i när jag sprang, så jag hoppade inte :/ längsta jag hoppade var 4.81, det var personligt rekord, (hade hoppat 4.72 som längst tidigare) och jag kvalade, (kvalgränsen är 4.75) så lite nöjd är jag iallafall! :) och omg igår var det så varmt att jag typ dog, vi var ca 123 tjejer igår, och vi fick vänta i de varma vädret, och jag fick övertramp först så jag blev skitsur, kändes som att jag väntat i onödan :S men sånt får man räkna med i friidrott höhö, riva, övertramp, tjuvstarter osv.. finns alltid nån nackdel i varje sport ;p Just nu lyssnar jag på hög musik och chattar med alexa, alfred & danait :D Tror jag ska ut med de senare, men vi får se. Aja, ska dra nu vi sez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0