Bästa!

I tisdags tror jag det var, va jag i valhalla med danait & nasim, och jag badade lite med min sjöjungfrudräkt! HAHAHAHAHHA bara för jag är bäääst.. YOLO HAHAH alla glodde på mig som att ja gick runt naken, jag ba va vill ni ? yolo mannen HAHHA
I onsdags var jag med alexa och vi var lite överallt, vi kom till kviberg, till en väg som aldrig tog slut, jag visste inte var vi var och längtade tills jag såg många människor och en hållplats HAHAH.. och nu kommer det.. IGÅR!
Jo, igår var jag på mtv world stage med min bästa, nasim, alexandra & danait! SKIIIIITKUUUUL VAR DEEET, vi var längst fram, jag va så långt fram vid de gallren/grindarna eller va de heter haha.. B.O.B va hur het som helst och hur bra som helst, loreen va också bra! tove vet jag inte.. helt ok.. BUT NELLY FURTADO KILLED IT! Underbaaaaaart var det, bästa kvällen på länge, som jag sa att det skulle bli bäst. Tredje bästa dagen ♥



 
Valhalla ♥
 
Dagen med alexa ♥
 
Mtv world stage  ♥
 Vadå kolla&peka på mig..
 
 
 

 
 
Ska dra nu, hade :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0