dygna

shoo
asså hel kaooooos!!!
 
igår hade jag fredagsmys med familjen, sen jag va hel trött, men.. 
 
Jag kunde absolut inte somna igår, asså jag var vaken till klockan 6 med alexandra, sen vi skulle ut och ''jogga'' haha nej vi skulle till saltholmen o nordstan kl 7 på morgonen HAHAHHAHHAHAH.. kaooos deeeviiii
 
men jag orkade inte, + mina föräldrar skulle trott jag hade gått o hoppat från angeredsbron, för jag e den sista som vaknar så tidigt o går ut speciellt!!!! haha nejmen de skulle tro ja va kidnappad eller nåt.. men detta experimentet ska jag och alex göra imorgon!!! tagga energidrick hela dagen hahah måste göra det här! YOLO ;)
haha ska ändra tiden till 5 på morgonen HAHHAHA loveliife asså, bloggar mer sen hade
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0