Klassdag

Heej
Igår var jag i falkenberg, så kunde ite blogga:*
Idag är det en ''klassdag'', imorgon också. Idag ska vi på laserdome, får se om ja orkar.. har aldrig gjort sån laserdome sak, och de verkar läskigt.. vadå springa runt i mörkret o skjuta varandra med laser :S haha wtf.
Sen efter klassdagarna äre helg, sen en vanlig måndag, sen på tisdag vet jag inte.. typ assalyran eller ngt, sen på onsdag skolavslutning! Läääääääängtaaaaaaaar som in i helveteeeeeeeeee
Omg Nicki Minaj kommer imorgon!!!!!!!! Jag vill gååååååååååååå, jag va nära på att få/jag fick från hela början, men igår sa pappa att han ändra sig -.- och jag fick världens damp:((((((
Asså bajsbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja vill gååå fgjkhuedtrardyguy7g8yfdtdtyjssydtytdftdtyfttyftb .. i love nicki :(
aja, just nu snackar jag med danait i teleefönen, och funderar på om jag ska möblera om mitt rum.. snart ska det också upp massa vd planscher! Paniia♥
här har ni lite egopics haha
HAHAHAH CP ARM PÅ SISTA BILDEN.. HELT VRIDEN WTF
Ajaa hadee :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0