chillördag

Heeeej :)
Iförrigår var jag somsagt på laserdome med klassen, det var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle bli!
Första rundan va det skit kul, men andra gången så sluta min pistol fungera och jag fick världens flipp och tog av mig västen och kasta den och hoppa på den och trampa på den och sparka på den och jag vet inte vad hahah... Menmeeen;) Igår var det klassdag igen, fast vi va ba i skolan o kollade på världens sämsta film, ''I am number 4'' :) Egentligen skulle vi åka ut på en ö, men vädret skulle inte bli så jättebra sa mina lärare..
-
Här är några kläder och skor som jag vill ha!
If Fatima want's it, she get's it. ^^ ♥ Hihi
Och här får ni en stilig bild på min man
aja, need2go, blir nog att kolla på en film eller så nu ;)
hadee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0