skön vecka!

shoooooo
 
i måndags har jag glömt vad jag gjorde.. i tisdags var jag ute med saba, nasim & danait, vi var mest på nymåne och chillade :) i onsdags har jag glömt haha.. eller jo, jag gick till ikea med familjen! köpte världens skönaste kudde som jag alltid gör när jag är där haha! :) när man lägger sig på den är den skitskön, o när man går upp typ blåser den upp sig själv. skitskön kudde! men ah, igår var jag ute med danait, alexandra & nasim.. KAOOOOS! Vi var exakt överallt, och ni vet, alexa är så knäpp, hon tar oss typ till en skog mitt i ingenstans vi kom typ till en bondgård som jag aldrig vetat fanns, o de va i området också! asså det var som att vi var på en annan planet men vi var typ i kortedala-runstav-kviberg mellan nånstans asså wtf?! husen eller nej, stugorna var hur små som helst, vem bor där?!?! och det luktade kossa/kanin o de va en bondgård typ.. åh alexa du e galen, men älskar dig ändå:* Sen så dansade vi.. i en kyrkogård.. :( vet inte varför.. :( nasims fel.. :(
aja här får ni liite bilder från veckan!! :D
 
 
Ikea
 
Bild från balkongen
 
Glass jag gjorde själv
 
Mc donalds <33333333
 
måste gå vi ses :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0