två bästa dagarna - hittils

Shoooooo
Kom hem för typ en timma sen från tävling på hemmaplan ;)
Jag persade med 22 centimeter! ÖVERLYCKLIG.fan vilken känsla..! ♥
Mitt rekord innan var 10.94, idag hoppade jag 11.16 (tresteg, för er som undrar..) Jag persade redan med första hoppet, som jag hoppade 10.97 :) Resten hoppade jag över elva meter förutom en där jag inte hoppade för jag kom fel, men det räknades ändå hehe :)
Igår var en helt vanlig dag, träning på morgonen som vanligt, direkt efter träningen åkte jag och badade, sen en helt vanlig dag.. men i fredags därimot!
Då festade jag ;))
Haha ''festade'' låter så.. vet ite.. men jag va på klubb soda med nasim & saba, men träffade såklart typ halva sverige där.. nejmen, man träffade skiiiiiiiiiitmånga som man kände haha :p
Fredag och idag, två bästa dagarna hittils! asså på sommarlovet ;d Men om fyra dagar, då blire MTV WORLD STAGE! Och det ska fan bli den tredje bästa dagen! Om inte själva konserten blir bra så fixar jag de.. hAHHAHAH ;) Jag ska se till så att dagen blir perfekt ;)
Här e lite bilder från idag ♥
Det blev en go start på dagen, ska avsluta den senare med några filmer och lite sötsaker hihi, men ska dra nu! Vi ses, puss

Kommentarer
Postat av: Jovanna

Grattis. Så fint hår du har!!!!!

2012-06-29 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0