god damn you sexy

haha ojdåå.. det var lite sådäär längesen jag bloggade..
Igår var jag med mina bebbes, nasim&alexaa, vi var lite överallt.. sen träffade vi saba och nermina en kort stund, sen stack vi.
Inte sådär jätteeemycket har hänt senaste veckan, bara lite smågrejer :)
Jag har börjat kolla på tvd/vd, = the vampire diaries, bästa fucking serien någonsin!! kan inte sluta kolla, im tvd addicted.. paul wesley<333 ni kan börja kalla mig wesleyswife:*
BTW. JAG VILL BÖRJA I NGT, TIPS PÅ VAD?? Känner att jag bara sitter hemma som en mask och inte rör på mig men det är ju defenetivt inte sant för ja har ju ändå lite damp. Nej skoja bara men jag vill börja i något.. vet inte vad.. förslaag taaack
Oh, följ mig på:
Twitter: Meakua
Instagram: Meakua
Kände bara för att blogga eftersom att jag inte bloggat på länge. Nä, sanningen är att nasim tvingade mig. men här får ni EN av ALLA låtar som jag drogar sönder just nu.. vet inte varför just denna, den bara kom öpp i hövvet nån vecka o sen så har ja gått runt med den :))
hadeee!

Kommentarer
Postat av: din bebbe

uppdatera mer nu, ok? bra.

2012-05-30 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0