längesen.. eller ne, inte så..

omg, längesen jag blogga.. haha nej kanske 1-2 dagar?
-
har verkligen inte hunnit sen igår, för igår gick jag direkt efter skolan till stan med danait, sen vid kl sex gick vi hem. När jag kom hem tog jag lasange och när ja hade ätit mindre än hälften ringde det på, jag tänkte: ''det är säkert alexa'' haha och gissa vem det var.. alexa, och nasim.. ''KOM UT, NU.'' sa hon, jag åt klart sen gick jag ut med de.. sen när ja kom hem vet ja inte va jag gjorde men ja hann iallafall inte blogga.
-
Idag kl 8 åkte jag iväg till småland
med bästa friidrotten och tävlade♥ Jag tävlade för första gången i 200 m.. och det gick väll helt okej, jag menar de va ju ändå första gången och det var VÄÄÄÄÄRLDEEENSS motvind, man fick käämpa sig fram asså ja va nära på att flyga till australien de va kaaaos, jag fick tårar sista metrarna eftersom att det blåste så mkt, asså jag blåste iväg :o haha typ varje tävling har ja tänkt ''ska ja tävla 200?'' fast jag har typ aldrig ''vågat'', men idag.. vet inte, jag tänkte att jag ändå skulle göra det förr eller senare, så jag gjorde det.. det blev en tredjde plats.. :') *stolt* haha. Jag persade också i längdhopp, men kom trea där också.. innan hade jag hoppat 4.51, men idag hoppade jag 4.72, peers med 21 cm! den som vann hoppade 4.77 och tvåan hoppade 4.75, så det va inte lång ifrån! men ah :p är inte så jättenöjd.. gillar inte brons haha.. men ajaaa, det är inte alltid ens dag :)
-
juste.. nyss så duschade jag, jag låg i badkaret och när ja reste mig upp.. haha.. det var typ atlanten.. VET NI HUR MYCKET VATTEN DET VAR? HUR HÖGT DET VAR? HAHAHAHAH DET VAR FKN ÖVERSVÄMMNING! orkar inte berätta vad som hände haha, inlägget är redan långt nog..
egooopiiics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0