omg

Omg haha glömde blogga..
Sitter och äteer, & chillar. Igår skrev jag att jag skulle plugga idag men lita inte på mig, jag håller aldrig löften.
Haha skoja bara, men jag har inga läxor :') haha säger bara så för att trösta mig själv, man har alltid läxor tro mig.. men det är inte jag behöver göra nu.. eller jo! - svenska, då får jag börja med det då..
-
Någon som sett fångarna på fortet? Inte ens jag har det tror jag haha.. men imorgon har vi Fångarna på Assared..
(assared är min skola..) erkänn konstigt? vi har massssaaaa konstiga saker som t.ex detta, som ingen annan skola har.. asså åh..
Men jag hoppas att det inte regnar imorgon annars tänkte jag fan inte vara med om vi ska vara ute! eller jo.. jag måste nog.. men efter skolan ska jag till stan med danait&nasim, sen på torsdag till fredag är det ju ingen skola, chiiillllveckaaa!♥
HAHHAHAHAHHAH FUL MONSTER
men nu ska jag fortsätta att äta min mat!
så vi seees, puss hejdå. ♥

Kommentarer
Postat av: Danait

<3

2012-05-15 @ 19:21:21
URL: http://swethings.blogg.se/
Postat av: it's me, akua ♥

<3

2012-05-15 @ 21:01:37
URL: http://itsmeakua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0